mucho amor

mucho amor

Saturday, February 18, 2012

Untitled

Hello Hi and Assalamualaikum :)


Budak laki A: Weh kejap lagi kau nak jumpa awek kau kan?
Budak laki B: *angguk kepala*
Budak laki A: So jap lagi Ika tunggu sana je la?
Budak laki B: *angguk kepala* lagi
Budak laki A: Kau yg nak jumpa awek kau aku pulak yg nervous
Budak laki B: *pandang budak laki B and terus tunduk*


K. Saje repeat balik conversation budak tk cukup empuk tu. Haha. Muka mmg bebudak habis la. Tetiba cite pasal awek. Lepastu boleh pulak budak laki A tu yg over nak nervous. Padahal kawan dia yg nak dating. Aku and abang aku dah boleh gelak tk berhenti tgk dua orang budak tu. Haha. Hari ni, aku pergi la teman abang aku pergi Bukit Bintang and kawasan sekitar situ. Dia nak pergi cari baju and beli apa-apa la yg dia boleh beli. K. Saya baik, so saya teman dia. Then masa dlm monorail tu la kteorang jumpa satu group bebudak yg ala-ala separuh masak gitu. Haihh tk sudah la cite dating diorang tu. Rasa mcm nak je campak sorang-sorang keluar. Yelaaa bercerita bukan main hebat. Mcm train tu diorang je la yg naik. Naik angin betul aku.


Lepas je keluar dari train tu abang aku dah mcm, "aku harap aku tk kan jumpa budak mcm tu lagi" Haha. Yes, mmg betul pun la. Yg lagi buat sakit hati tu. Train skarang klau nak naik semua dah kena guna token kan. K fine la. Budak ni pulak tktau la datang dari gua mana entah, boleh pulak seronoknya main baling-baling token dlm tu. Come on la dik. Apa rasa klau aku yg baling-baling korang. Haa lepastu budak laki B tu punya token jatuh entah kemana. Wehh muka cuak habis! Lololololol nasib jumpa balik. Klau tk, menangis tk berlagu agaknya. Haha. So the conclusion is... tolong behave depan orang ramai. Tolong la respect org lain sikit. Jgn la bawak perangai kanak-kanak ribena korang tu depan orang. Malu k, malu.


Nasib baik lepas je teman Along pegi beli barang dia, dia teman pulak kita pegi KLCC. Yaaayy. Dapat belik cincin and gelang barrrruuu. Teheeeee! Lepas ni klau aku nak shopping pape, dah boleh ajak abang aku dah. Dia mcm baik hati gila nak belanja semua benda. Aku dah la mcm nak saving gila. Sekali dia ajak keluar pulak. Ehemm, mmg nak kena belanja la kan. Haha. Paling best kat kedai dia beli baju tu. Ada jual rantai. Serious lawa mcm nak curi je. Then buat ah muka sedih sikit. 


Me: Ehh Along... Lawa gilaa rantai ni.. Mcm nak jeee *cakap slow-slow*
Along: *terus tanya harga dia berapa*
Me: Long, belanja Alyaa.


Abang aku terus amik baju yg dia bayar tu and terus ajak pegi kedai lain sebab dia nak cari baju lagi. *K, abang aku tk layan aku* *kesedihan yg amat sgt melanda diri* Lepas dah turun naik escalator, dia mcm dah give up sebab baju yg dia pernah nak beli dulu dah takde. Muahahahah. Kesssssiiaaaan! Then tiba-tibaaaa...


Along: Kita round lagi skali level ni. Klau takde, jom ah pegi kedai tadi balik. Kau beli la rantai tu
Me: *dlm hati dah kata yaaaaaaaysssssss!!* Ohh seriously? You want to belanja me? *alahh susah-susah jeeerrr* Hahahaha.
Along: Yelaaa, tadi nak sgt. If aku tk jumpa baju tu, kau beli la rantai tu.


But but butttttt....... Bukan baju yg dia jumpa! Tapi benda lain yg dia jumpa pun dia beli. So lepastu dia mcm lupa dah nak belanja aku rantai tu. Grrrrrrrrr. Aku pun mcm malas nak ingatkan dia sebab dlm kepala dah fikir nak balik je. Sebab nak ajak mama pergi beli barang utk baking. Takpe takpe, rantai tu tk pegi mana pun. Ehh Along pun tk kemana pun. Dua minggu lagi dia balik, ajak ah pegi lagi. Haha.












Tapi aku still sedih sebab rantai yg lawa lagi menarik lagi gorgeous lagi cantik itu dibiarkan tanpa dibeli oleh aku T_________T *Along, Alyaa nak menangis ni. Tolong la belikan nanti* Mwehehehe.

No comments:

Post a Comment

/>