mucho amor

mucho amor

Wednesday, February 15, 2012

Me vs Cookies

Hello Hi and Assalamualaikum :)


Sekarang... Masa. Saya. Sedang. Menaip. Benda. Alah. Ini. Jam. Di. Bilik. Saya. Menunjukkan. Pukul. 12:05am. And I'm still wide awake. Hoho. Cause you know why?? I'm just done baking, colouring, and decorating two trays of cookies! Sangat penat okay, sangat penat. Tapi saya still tk mengantuk sebab.... sebab saya pun tktahu kenapa. Dah la saya bancuh dough cookies dalam keadaan yg tk sanggup. Kesian kita. Dengan mata yg separuh terbuka, dengan hati dan perasaan yg tidak rela, dengan kepala yg berpusing seperti roller coaster. Tapi tidak mengapa, demi adik yg tercinta, *euwww, serious aku tk pernah cinta adik aku* saya menggagah kan diri lalu berjalan menuju ke dapur and the making of the cookies.......begin. *sigh*


Selepas beberapa jam berperang didapur, akhirnya......masuk bilik terus on twitter. Lol. Bosan tau tk? Mama busy lagi dekat dapur. Adik pergi tuition. Ayah tgk tv. And me, forever alone *krik krik krik* On twitter, lepastuuu tweet like a boss!! Sampai tk ingat dalam oven ada cookies. K. Tk ke kena jerit time tu? Oh yeah. Awesome. Sampai adik kita dah balik tuition, cookies still dalam oven. Then.... Seorang kakak yg comel dimarahi oleh adiknya yg tk seberapa comel. *amboi dik? Kau pulak marah aku? Aku fire kau kang!* Sambil ckp dalam hati. Hukhuk. Tapi takpe, bye twitter. Saya nak berkhidmat untuk adik kejap. So selepas tu baru la dapat menghadap laptop semula sambil update blog like a.... a... aaaa... K.



Antara cookies yg berjaya disiapkan. Well, ada lagi. Tapi semua dah wrap. Tinggal yg ni je.


As busy as a bee. And as cute as a bee. And and as cute as me. Hahahahahah!


I.......... Love............ You!!!!
Yes, you. You you you you you you! *you yg ada kat PLKN tu* Mweheheheh 



Ishh la bebudak ni. Darjah 5 lagi dah nak I love you la. Ish ishhhh. Ingat comel love-love time kecik ni? Dia rasa dia comel lettew. Oh k tidak, dia love mak dia kot *tk baik tau buruk sangka* Hahahahahaha. K. Psst. Sape nak order cookies. You can tell me. Sebab.. If you eat my cookies. You can be as awesome as me. Hihihihi. *cuteface.jpg*
Ehhh, sambil buat cookies tadi. Kita tgk The Voice :) Tahu kan The Voice dekat AXN tu. Somehow, Blake is kinda handsome. Tapi tidak mengapa Blake. Adam Levine tetap paling handsome antara tiga-tiga judges lelaki itu. Mwehehe. Harap maaf. Benda-benda yg sesat and takde kaitan, always akan ada in each of my entry  v(^_^)






























Missing notes..... 
Dear H, I miss you. Miss you like a love song bebi. Lol. Ehh awak, aku rindu kau. Rindu nak dengar suara awak yg boleh buat saya melting bila saya makan cotton candy. Ok bye. Tu je. Btw, saya tahu dah berapa juta bulu mata awak gugur sebab saya rindu awak. Tapi takpe, nanti kita belikan bulu mata lain utk awak ;) 



No comments:

Post a Comment

/>