mucho amor

mucho amor

Sunday, February 19, 2012

The things..



Hello Hi and Assalamualaikum :)

Tetiba kan, malam ni kita mcm nak cakap pasal benda-benda yg kita benci. Ohhh no. Tk baik la nak benci-benci sgt ni. Okay, mostly benda yg kita tk suka la. Bukan tk suka. Tapi mcm oh kurang sikit. Tk tk, bukan mcm kurang sikit. Mcm tk kena sgt la dgn kita ni. Eh haa, bukan tk kena sgt tapi lebih kepada....... Hahaha. Serious ayat berpusing-pusing mcm merry-go-round! Okay then, lets go straight. 

  • First thing that I hate is..... Something that is cute. I mean, benda yg terlalu cute. You know, as a normal girl like me, tipu la klau korang tk suka benda-benda yg cute ni kan. Klau nampak je benda-benda comel ni. Dalam hati dah cakap. Nak kena beli ni. Hewhew. Nak curi je klau boleh. Tapi curi tu dosa. K. Bagi kita la klau kita nampak benda comel je kita benci sbb kita takut kita tk boleh nak beli benda tu. Benda tu would be anything la. As long dia dlm category comel. Haha. Yes sbb some people cakap mcm ni dekat kita "Alyaa knpe kau nak beli benda-benda comel je?" WELL. HELLO?! Kita mmg comel kan? Wajib la nak beli benda comel je. Lol. Okay, itu satu penipuan yg serious. Kita tk comel. Hukhuk. But the thing is that kita tetap nak benci benda yg comel. Hahahah kbai. 
  • Second is....... Saya benci tgk orang yg baik lagi sopan lagi santun lagi klau boleh pijak semut pun semut tk mati. Lol. Noooooooo, sebenarnya. Kita tk benci org mcm tu. Gila nak benci? Dah la baik, buat apa nak benci? Haaa sape benci tu, sila check whether awak ni ada masalah jiwa or whatever la. K, the truth is. Saya berasa begitu insecure terhadap mereka ini. Cause you know why? Mereka ni la antara perempuan yg lelaki pandang utk buat isteri. Lol *aku dah kenapa nak cite pasal isteri bagai?* Hahahahahaha. K. Ehh tapi betul laaa. Sape je nak kawan dgn org jahat? Sape je nak kawan dgn org yg hidup dia 24/7 mencarut? Sape je nak kawan dgn org yg takde adab and tk reti nak respect org? Tetapi... whatever it is. Saya bangga menjadi saya. Sebabbb... saya jenis yg takde masa utk melepak di entrance Pavi. Saya jenis yg tk gemar mencarut sana sini. Saya jenis yg tk suka buat perkara sebelum berfikir berjuta kali *saya ada byk sgt masa utk berfikir berjuta kali!* Haha. Okay. Conclusion tetap, sesape yg baik tu. Saya insecure ah dgn awak. Ajar saya jadi sebaik awak boleh? Oh boleh? K, set. Nanti jumpa la kat memana ye :) *tk sabar nak jadi lebih baik dari skrg
  • Saya juga. Sebagai manusia biasa. Ye, insan yg lemah yg tidak mempunyai power seperti power rangers mahupun boboiboy. Saya sangat tidak suka menunggu. Alaaa setakat nak tunggu makcik pasar malam nak bungkus makanan tu takpe lagi. Ni menunggu benda yg extreme punya time menunggu tu. Sementara nak tunggu tu. Tidur dulu. Mandi dulu. Tidur lagi. Mandi lagi pun boleh. Sangat lama okay. So please. Jgn bagi saya menunggu. Kang tk pasal-pasal lagu Greyson Chance keluar kat sini. Mwehehe Greyson comel kan? *kening-kening*

Ohhh okay... Baru ada 3 kan? Niat dihati nak list kan 10 benda. Well kalau dah 3 wajib la ada lagi 7 kan? Takpe, jgn risau. Tk lari kemana pun yg lagi 7 tu. Selepas ni... confirm update punyaaa ;) skarang kita nak pegi date ah. Abang-abang One Direction tu dah tunggu nak karoke sama-sama dgn kita malam ni. Lol. Bye awak! Awak yg tgh baca tu. Alaaa yg tu. Haaa yg tu. Saje nak cakap, awak comel. Hahaha. K. Takde motif -.-

No comments:

Post a Comment

/>