mucho amor

mucho amor

Thursday, February 9, 2012

Budak sekarangg...

Hello people. Assalamualaikum :)


Hari ni.....kita rasa macam hidup ni agak berguna sebenarnya. Ehh tk bermaksud selama ni tk berguna kan. No no. Berguna sebab, today, I berjaya jadi anak perempuan yg berperangai comel kepada Puan Rohana dan En Mohd Nabawi *flips pashmina*


Memandangkan saya adalah seorang peladang yg berjaya, saya telah berjaya tanam anggur di rumah ni selama. Ehem ehemm more than 2 months! *since 1/12/11* Can you see my kejayaan? Sangat berjaya tau. Awak adoooo? *sila cakap takde, sebab saya tahu sebenarnya mmg takde pun* :p
K. Saya dah berjaya dah tu tanam anggur. So far awak semua dah berjaya tanam apa? Boleh share. Sharing is caring kan kan? Lol. So, disebabkan asyik 24/7 menanam anggur di rumah ini aku plan nak buat benda lain ah hari ni. Aku nak start buat cookies balik. So, my lil brother la yg akan jual. Dia ambil order dekat kawan-kawan dia and I'll make it. Then tadi, pelik sangat sebab budak laki order bentuk love and siap tulis, "love & peace" And I'm wondering.....kenapa kenapa? Kenapa perkataan tu?


Me: "Dik, kenapa kwn adik nak tulis love and peace atas cookies tu?"


*whispering* *padahal kat rumah tu ada aku dgn dia je* apa yg nak secret tktau lah. K.


Adik: "sebenarnya kwn adik kata cookies tu dia nak bagi girlfriend dia"
Me: "what?! bagi girlfriend dia?" *evil laugh* Hahahahahahah. Eeee, darjah 5 dah ada girlfriend. Aiyokkkk!!


Adik: "Girlfriend dia dekat Johor. Ayah kwn adik and ayah girlfriend dia tu kwn. So nnt ayah dia bagi la dekat girlfriend kwn adik tu"


Amboiii, kemain tau. Darjah 5 dah ada girlfriend siap bagi cookies than passing dekat ayah lagi! Tk mampu la aku nak begitu. Hahahahah. Sumpah lawak bila dengar adik aku cerita. Mcm........ K. Darjah 5 dah ada gf bagai. Aku baling batu kang tau la! Haha. 
Then aku tanya adik aku..


Me: "adik takde girlfriend pulak? Kesian adikkkk" Heheheheh perli adik is the best thing everrr!
Adik: "eeeee kakak ni. Buat apa nak ada girlfriend" 
Me: "lahhh, takde? mmg kesian la adik ni. Tkde ke budak perempuan dtg kat adik ckp, hai Afiq. Kita suka awak" *evil laugh lagi*


Hahahahah best tau kenakan adik aku mcm tu....seronok tgk dia malu. Rase mcm nak campak keluar balcony je! Hew hewww.. Ishh la budak sekarang ni. Kecik-kecik nak ada girlfriend. Nmpak sgt tk matang lagi. Entah-entah budak tu syok sendiri. Padahal takde gf pun. Heheheheh *peace



Here's come le cookies. Nah dik, bawak sekolah. Then kirim salam kat kawan adik yg ada girlfriend tu. Hahahahahahahah.

No comments:

Post a Comment

/>