mucho amor

mucho amor

Thursday, February 9, 2012

Utk Wana. Yeah, Wana sorang je.

Ehemmm.. Hi and Assalamualaikum :)


*singing* One now one nescafe. One now one nescafe. One now = Wana. Heheheh
*apaaaa?! Korang sama kan Wana dgn nescafe?* Aiyokk!! Bagitau Wana. Kang dia report kat butter cookies dia (DANISH) tau la korang *Eh butter cookies?* *Eh nescafe?* wait, nama makanan and minuman je ni? Apa cite wana? Alololo sweet lettew! Jealoussssss *jeling wana setajam pisau ptong ayam!*


Hai Wana, haaaaaaaai :D Wana, amboi perangai..... Taknak comel lagi ke haa? *kening kening* ehhh pandai tau post kat FB kemain puji blog kita eh. Kita terharu kuasa sejuta awak tahu tk? *saya ada terharu kuasa sejuta. Awak ada? Takde kan? Ok, tolong jgn hentuk kepala awak tu dekat bantal. Nanti  kita ajar, ok!* 


Ni sebenarnya kita nak cerita ni..... Kawan kita Izwana ni taktau la wire ape pulak kena curi kali ni. Dia boleh post kat wall FB kita kata blog kita best? Aiyooo Wana ni *nahh, lollipop famous amos utk Wana* memuji sampai kita rasa nak menangis tanpa henti tau tk?! Terkebil-kebil mata depan laptop sebab tk percaya Wana boleh memuji sampai mcm tu sekali. Padahal blog kita ni.....entah apa-apa je lah :/ *lap air mata guna tudung bawal* Hukhukhuk. Thank you so much Wana. Blog kau punnnn. Best sebenarnya. Ini tk tipu okay. Sumpah tk pernah tipu blog kau pun sangat-sangat best sebenarnya. Kau memanjang kata tk best *baling batu kang tau la* baca je blog kau, aku dah boleh gelak sorang-sorang plus aku duk bayangkan cara kau update benda tu. Mesti mcm excited. Kan Wana? Heheheheh. 



First wana mention mende alah ni dekat twitter kita. And I was thinking about..... Apa je la yg aku nak menangis bagai kan? *wana pelik mcm cookie monster* hew hew.

So, saya sebagai kawan yg baik lagi awesome, *kenyit mata sikit* Saya pun on la FB kejap. Tgk sikit, apa yg Wana suruh tgk sampai nak menangis bagai. 


Ok Wana, okay.....selepas on je FB tgk wana post benda alah ni. Ken chu see? Betapa gempak gila ayat wana tu? Ni kalau karangan SPM ni, wana confirm A+ *ni nak jealous kuasa 5 juta ni!
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Nah, wana. Post ni utk awak. Sebab awak tu terlalu awesome *like me. Mwehehehe. Thanks for the compliment. Blog kau best ok!! Best! Serious and tk tipu punyaaaa ;) Iloveyou Wanaa! :* 





2 comments:

  1. Aku sbnrnya tak suka mengoment dlm blog tp sbb kau aku buat je ahhh, hihi *tolonglah bangga
    Err dua kali aku baca, first baca gelak gila, second ketawa mcm bangang! HAHAHA. Thanks Alyaaaa, yeah utk aku sorg je kan :') ILYTOOOO Dear.
    And yeah nnti aku nak post lagilah mcmtu so that kau buat lagi entry pasal aku, heeeeehek!

    ReplyDelete
  2. *tengah guling-guling sbb terlalu bangga wana comment post aku* lol k.
    hahahah cukup comel ye niat anda itu wahai Izwana? tp tidak mengapa. asalkan anda bahagia. heheheheh. oh ya, most welcome wanaaaaa ;)

    ReplyDelete

/>