mucho amor

mucho amor

Tuesday, February 7, 2012

Blur to the max


Hello pretty cute girl! *looking at the mirror* lol

Okay........ Pernah tk puji diri sendiri? Apakah perasaan anda setelah dipuji, oleh diri sendiri? Terasa tk diri itu begitu awesome? Awesome sangat kan kan *blinking eyes* muahahah. Tk tk, aku takde niat pun nak cite pasal puji memuji ni. So, sape yg pernah and tengah puji diri sendiri tu, teruskan aktiviti anda itu seperti biasa :p

Okay move on to le topic. Ughh aku taktau apa sebenarnya yg dah jadi dekat aku ni. Secara tiba-tiba tahap blur meningkat kpd tahap paling maximum sepanjang aku hidup dah 18 tahun ni. Sila bayangkan skrg! *ohhh, tkleh nak bayangkan. Terlalu blur* Haha. Tadi, kawan aku IM dekat facebook. Oh, haaaaai kawan. Actually, time tu jugak tgh on twitter. So bila aku on twitter dan facebook dalam masa yg sama, facebook ditinggalkan. Twitter didahulukan. Aku menjadi agak blur lah dekat situ. Sampai kawan aku kata, "kau kenapa blur sgt ni. nak menangis aku tanya-tanya soalan kat kau ni" Hoho sampai nak menangis pulak dahhh. Ye, aku tahu aku blur time tu. Kau tanya aku, aku tanya kau balik tanpa menjawab soalan itu. Then dia tanya lagi. Aku mcm, okay nak jawab apa ni.......fikir punya la lama. Padahal dia tanya pasal keje je. End up aku balik tanya soalan tu dekat dia.

Faham tk perasaan blur tu mcm mana? Dia mcm satu perasaan, kalau boleh kau nak terjun mana-mana bangunan so that segala screw, paku, wire or whatsoever yg ada dlm kepala ni, kembali ke bentuk asal. Oh yesss, kembali ke bentuk asal. And I guess, semasa benda ini ditaip. Otak saya sudah kembali ke bentuk asal. Terima kasih ya Allah *lap air mata dgn teddy bear*

tapi malangnya, kawan yg tadi tu dah offline ah. Kesian dia. Aku mcm tk menjawab langsung soalan dia. Heww hewww *esok tanya la lagi, insyaallah tk blur dah* *flips hair*

No comments:

Post a Comment

/>