mucho amor

mucho amor

Sunday, January 8, 2012

Saya suka! Saya suka!



Niat di hati nak buat sound effect bila pakai gelang ni. Malangnya, tk reti nak membunyikan melalui perkataan. Booo!! Haha. Eheem ehemm, mende alah yg hebat dekat atas tu awak tau ke apa tu? Haaa, tktau lettew. Hihi. Tu sebenarnya gelang yg boyfriend kite bagi. Haaa, omey tk omey tk? Lolololol sumpah mengada weh! 
Tk, tipu je. Sebenarnya. Gelang tu girlfriend kita yg bagi. Nama dia Nabila. Wewitt, awhh somee kan gelang tu? Comel gila, dengan chocolate, cookies, lollipop. Uuuu rasa mcm nak makan je. Haha. Thanks nyah, bagi I gelang ni. Omeyy sungguh gelang itu dan anda itu. Muhehe. Gelang ni dah lama dah dia bagi, ehh tk lama mana pun. Dalam seminggu lebih la. Kteorang lepak sama hari tu. Dia baru balik dari Hat Yai. So dia belikan la something utk kteorang semua. And aku dapat la gelang comeeel tu. Besttt, tapi sayang nak pakai. Sebab aku ni ganas sikit. Kang tk pasal cabut je benda comel-comel tu. So buat masa skarang, gelang tu elok je disimpan dan dilihat setiap kali aku masuk bilik aku.
Ehh, aku baru perasaan. Aku suka kumpul gelang and necklace (Y)

No comments:

Post a Comment

/>