mucho amor

mucho amor

Sunday, January 8, 2012

Morninggg!



Hello, Hey, Hai dan Assalamualaikum
Hari ini aku telah berjaya bangun awal lagi. Oh yes, tapi tk seawal semalama la. Sebab kenapa aku bangun awal hari ni ialah. Aku kena tunggu adik aku pergi sekolah pagi-pagi tu. Bangun about 7 mcm tu. Bangun-bangun je dengar adik jerit "kakakkkk mana tie adik?!!" Ya allah budak ni, boleh mati aku kalau setiap pagi kau jerit mcm tu semata-mata nak cari tie tu. Hehh. Aku pun bangun je la bila dengar dia dah cuak tk dpt cari tie dia. Lol, rilek la dik. Baru pukul 7. Dia cuak semacam tu nak tau sebab apa? Haaa sebab, dah seminggu dia sekolah ni mama dengan ayah ada dekat rumah. I mean, kalau nak pergi sekolah, dia akan keluar rumah sekali dgn my parent. Tapi hari ni disebabkan mama and ayah pergi kerja awal, dia ditinggalkan. Alololo kesian kau dik! Mueheheh.

Tapi tapi, sebenarnya. Sekolah depan rumah je. Aku jerit pun dah boleh dengar kat sekolah tu. Cikgu membebel pepagi kat perhimpunan tu pun aku boleh dengar. Adik aku punya mengada-ngada pergi sekolah pun nak kena hantar. Sebab tu la pagi tadi dia tk boleh survive bila mama and ayah dah pergi kerja. Haaa baru tahu kau kan? Selama ni aku still sekolah boleh lagi la aku tolong, tapi sekarang aku dah tk sekolah. Bertambah-tambah la kemalasan nak bangun pagi and motif bangun awal, kena tolong dia pulak ==' TAPI tk boleh jugak. Dia dah darjah 5 pulak. Tolong buat semua benda sendiri boleh tk? Boleh? Okay, thanks dik. Kau baik. Haha.

Bangun awal pagi tadi pun best jugak, keluar bilik terus pergi balcony. Aaaa sejuk je pagi-pagi ni. *nampak sangat selama ni bangun lambat, sekali bangun awal terus excited dengan suasana awal pagi* hahaha. Alyaa, major loser kau ni. Kbaii (Y)

No comments:

Post a Comment

/>