mucho amor

mucho amor

Sunday, January 8, 2012

Can't wait! Okay, this is serious

Pagi tadi I watched Malaysia Hari Ini, MHI. On tv terus tgk tv3 sebab sometimes dekat MHI tu banyak jugak la topic yg menarik. And yeah, menarik sangat okay pagi tadi punya. Guess what? Aku on je terus keluar reporter dia tengah interview sorang pelatih PLKN. Mmg lagi semangat la aku nak tengok. That time diorang interview kat dorm. All the pelatih tengah siap-siap and that girl cakap diorang tengah siap untuk activity pagi tu. Ya allah, seronok tk terkata aku cakap. Serious tengok environment dia semua aku dapat rasa kan pergi PLKN tu best! And I just don't get why some students nak mengeluh dapat PLKN? Guyss, PLKN tu sebenarnya best. Korang maybe tk sanggup nak hadapi keadaan mcm tentera kot? Entah la, I don't know. Tapi mmg la cakap aku excited++ and tk sabar++ nak pergi PLKN. Ya allah, harap-harap la dapat kem yg best mcm kat Templer, Rawang tu :) Aku rasa sape yg tk suka or taknak pergi PLKN tu mesti rasa aku ni sakai en? Pergi PLKN pun nak excited bagai. Lololololol kesah la kan orang nak cakap. Tapi mmg tk sabar gilaaa nak pergi. And I bet, semua yg terpilih and kononnya tk suka and terpaksa pergi tu at last akan suka jugak and they'll miss each moment dekat kem tu *peace*


*BAGI BOLD SIKIT WORD PLKN TU* hihihihi

No comments:

Post a Comment

/>