mucho amor

mucho amor

Monday, January 9, 2012

Random Storyy

Petang tadi time tengah duduk-duduk tengok Phineas & Ferb, semangat nak update blog tetiba datang. Aihh tetiba je ni. Tapii, takde cite best pun nak bagitau. Tapi nak jugak update. Muehehe. Betul lah sebenarnya, blogging ni sangat addictive. Sangat-sangat okay! Ehh twitter pun sama. Tapi twitter lagi aku addicted okay, nasib baik twitter tk sebahaya dadah. Lol. Kalau tk, masuk jail dah aku sebab jadi penagih twitter yg amat tegar *kenyit-kenyit mata*


Sambil aku update blog ni aku dengar lagu Adele; set fire to the rain. Eh haa baru teringat paper utusan Ahad lepas, kat paper kecik bahagian belakang tu ada tulis pasal Adele kan. Phewwit dia cantik gila kot. iJealous okayy. Jealous sangat ;)


Hmm tadi Along call mama dengan ayah. Duhh, demam pulak dia nii. Confirm Jumaat ni dia balik rumah. Aaaaa tidak!! Tk tk, bukan aku tk suka dia balik. Tapi tk best bila dia balik, nanti mama dengan ayah asyik cakap dengan along je. Eeee jealous la mcm ni *tutup muka dengan teddy bear* lolololol mengada paling tk boleh belah dalam dunia xD


Hari ni, aku rasa dengan kawan-kawan aku paling banyak cerita pasal kerja. Oh yess, sangat ramai tanya aku ni buat apa je lepas SPM ni. Taknak kerja ke? Duhh, okay okay. Ye rakan-rakan, teman-teman, sahabat-sahabat mmg aku nak kerja. Tapi tk cari lagi. Maybe akan cari lepas cuti raya cina nanti. Motif? Nak holiday puas-puas dulu baru nak menyusahkan diri dengan kerja. Mueheheh :p


Dah ada berapa perenggan dah cite aku ni? Duk sedap menaip tktau apa cheq duk membebel. Baca je la okay? I bohsann leww, haha. K lahh, nak stalk twitter dengan fb sat. Kejap lagi ni confirm aku akan ter-update something ni. Hewhew.


Bye girlfriend, bye boyfriend xx





No comments:

Post a Comment

/>