mucho amor

mucho amor

Sunday, January 8, 2012

Boredom



Hari ni disebabkan aku bangun awal, banyak jugak lah benda aku dapat buat. Actually, kalau bangun lambat pun still buat benda yg sama. Just lambat sikit je buat benda tu. Tapi yg satu ni, mmg selama ni aku tk buat. Muahaha. Bergayut dengan phone mcm tk ingat dunia. Haha. Alaahh, kadang-kadang je pun. Ni pun sebab dia dapat phone time weekend. Kalau tk, sepanjang minggu ni aku buat benda yg sama je. Okay, pagi tadi en dia call. Pastu sembang la mcm dah bertahun tk contact. Lol. Padahal baru seminggu je. Sembang punya sembang sekali tu dia cakap hari ni mak and abah dia nak dtg tgk dia kat kem tu. Punya seronok dia parent dtg. Anak manja lettew. Hihi. Tk kesah la kan. Yg paling tk belahnya, and aku tk expect dia akan cakap, "awak taknak ikut mak dgn abah tgk saya? Ikut je la diorang" Omaigadd, aku gelak je boleh. Haha. Yelaa, mana taknya. Pastu dia cakap serious la dia suruh aku ikut parent dia tu. Haha okay, tk percaya lagi. Aaaaa kalau boleh, mmg aku ikut weh. Kau tk payah suruh pun aku dgn taktau malunya ikut. Haha, nampak tk mengada? :p 


Hari jugak, aku tolong mak aku banyak benda kot. Aku tolong cuci filter air, aku tolong bawak masuk barang-barang yg mak ayah aku beli pagi tu. Aku kemas rumah, kemas bilik, kemas tu, kemas ni. Tolong mama masak. Tolong mama sediakan bahan-bahan dia nak masak. Banyak taww. Terasa hebat pulak hari ni. Haha.
Bangun awal pagi awesome sebenarnya. K, lepas ni janji taknak bangun lambat dah.

No comments:

Post a Comment

/>