mucho amor

mucho amor

Tuesday, January 17, 2012

Guna nama sendiri boleh kan?

Kalau aku update la entry ni, aku tktau la ini kurang sopan, kurang ajar, atau lawak. Hahaha. Tapi bagi aku, entah la. Just baca okay? Tk faham? Takpe, boleh lari jauh-jauh, nanti kita kejar. Mweheee. 

Story starts when, drum roll puhlease? K, thanks. Lol. Okay cite dia macam ni ah kan kan. Aku bukan la nak marah, nak mengejek or what so ever yg berkaitan. But kau pernah tk jumpa orang yg mcm malu nyaaaa dengan nama sendiri? Aku just tk faham kenapa awak tknak guna nama awak sendiri eh? Yeee, kita tau even tu facebook je tapi awak guna la nama awak. Nanti kalau kawan-kawan nak cari awak kan senang? Ni tidak, boleh tk aku ada jumpa nama-nama macam ni tau dekat fb. Tk, kita bukan nak ejek ke apa. Contoh je la. 

Nama facebook: Pulut Panggang, Ini Saya, Saya Hebat, Skyline, Kopi Panas.
Whattah? Nama makanan habis semua keluar aihh. Tk faham la aku kan. Haha. Tapi serious la, ni bukan nak mengejek ke apa. Tapi macam, kau dah ada nama. Why don't you use your own name? Tk kesian ke mak ayah dah bagi nama sekali awak tukar mcm tu, hmm sape-sape je yg baca. No offence k. I'm just telling, updating what I've saw nowadays :) 

No comments:

Post a Comment

/>