mucho amor

mucho amor

Sunday, March 20, 2011

last day of holidays


hello hi hey and assalamualaikum! :D

hihi. bosan! okay, tu first word yg aku boleh sampaikan buat masa ni. haha. tu je lah ayat aku yg paling famous. aku rasa dalam sehari, tk terkira berapa juta kali aku sebut perkataan bosan tu. hagak-hagak la kan, orang yg punya perkataan bosan ni mesti bangga dengan aku kan? mana taknya, setiap hari kot aku sebut. *cehhh! hahaha xD

ehh ehh, esok dah start sekolah balik oh! ishh, sekejapnya cutiii. rasa macam tk cuti je. seminggu tu macam seminit je cuti. *okay, dia ni nak overdose cuti pulak kaan! hehe. tk boleh ke kalau cuti sebulan ke. baru lah feel sikit, kan kan? haha. ni nak bagi seminggu je. memang kalau ikutkan, seminggu tu cukup-cukup masa untuk aku berangan je. haha. okay dah, stop disini sebelum gila merepek aku menjadi-jadi. so toodles! nak kemas buku, nak usha-usha homework yg memang takkan siap tu! ;D
Goodnight blog sayang! :)

No comments:

Post a Comment

/>