mucho amor

mucho amor

Tuesday, March 22, 2011

the malang-ness


ehemm eheeem :) hari ni nak cerita pasal something yang jadi masa first day sekolah after cuti sekolah one week ago :D haha, okay. sebenarnya nak post semalam. well, keadaan tak pernah mengizinkan and mood mama aku tak pernah baik untuk bagi aku online -___- sedihh gilakk! untuk mengelakkan perasaan yg frust teramat tu, lalu aku pun membusykan diri and buat homework yg menimbun! -.- grrr! okay okay, enough sesi meluahkan perasaan tah pape tuh. hehh ;D

okay semalam, datang-datang sekolah je. terus dipanggil gila! wth? aku tk jejak pun lagi kaki aku kat dalam class. tk letak pun lagi beg sekolah, tk sempat pun lagi nak tarik nafas, kawan aku Haziq budak class sebelah terus buat roadblock kat depan class dia and tanya,

him: weh alyaa! weh alyaa!
me: haa? *dengan muka blur tahap gabannya.
him: kau memang dah gila kan skarang?
me: aku? gila? *buat muka extraaaaa blur -.-
haziq: hah, kau lah. dah jadi gila kan skarang? siap ada cikgu lagi yg ajar kau. gila hebat ah.
me: apa kau ni? datang-datang nak cakap aku gila. tk faham lah. *muka blur tk habis lagi
haziq: yelahh, kau tk faham la tu. takpe lah, nanti tanya Kamila
me: haaaaaa?! pape je lahh! aku masuk class pun tk lagii dah tanya macam-macam o.O

see? kesakitan otak dah melanda aku pagi-pagi buta tu lagi. datang-datang nak cakap aku gila. memang tk la aku nak faham apa yg dia cuba sampaikan kat situ. dengan sakit jiwanya, aku blah masuk class.

then, time sejarah pulak! omg! sejarah subject last anddd tengah hari. okay, bayangkan mata aku yg dah seberat guni beras tu terpaksa mengahadap muka cikgu. cikgu dah la datang on time! before sejarah tu addmath. baru nak relaks kan otak after belajar addmath terus cikgu sejarah datang dengan rotan setebal ibu jari yg ada ditangan. semua dah cuak sebab cikgu nak check homework. and guess what? yayy me! kena rotan okay? and almost satu class kena rotan. sebab? cikgu, kalau kita jawab soalan objektif, cikgu nak setiap soalan tu kita tulis page berapa, perenggan berapa and baris keberapa kau dapat jawapan tu. ohhh! mmg tidak lerr. aku tk buat benda alah tu, and aku orang first yg kena rotan. weyhhh! sakit woo! sampai skarang tangan aku ada bekas rotan -.-' dia punya kuat tk payah cakap ler. disebabkan aku manusia pertama yg kena rotan, semangat cikgu utk merotan tu agak membuak-buak kot? dia punya kesan, mmg terbaik dari ladang! -.-

and yeah, semalam macam sheeeeshh!

No comments:

Post a Comment

/>