mucho amor

mucho amor

Saturday, March 26, 2011




yaaaaaaaaaaay! hari ni aku penat! hoho :/


oh yeah, hari ni hari penat aku. bukan penat je. sangat penat ok! pagi-pagi lagi about 6.30 aku dah bangun. grrrr. sebab kena pergi sekolah and terlibat dengan Hari Anugerah Cemerlang. balik dari sekolah dalam pukul 12 macam tu. relaks jap, mandi and all that. then bersiap pulak. pergi mcd sebab kawan-kawan aku nak study kat mcd pulak. study dari pukul 2 sampai 6 petang! okay, rasa penat macam kau kerja kat tapak pembinaan. keadaan mata aku mmg tk payah cerita la. mmg wajib tersengguk-sengguk kalau dah petang-petang sikit. haishh. okay nasib boleh sabar and study punya pasal, I have to force myself :') balik tu ayah amik and ajak pergi mana entah. and makan kat sate kajang haji samuri tu. *wehh, aku dah penat gilerrr kot! okay sabar je lahh. teman je la diorang makan. and then teman along survey phone pulak! *tu part paling sakit hati dalam dunia! mana bolehh. mama and ayah nak belikan along phone baruu. while i got nothing :(   then i said, "ma, kakak nak D7000 tau?" paling best mama cakap, "give me straight A's" oh dangg! means lepas exam lah aku boleh dapat kan?
ehh tak aci la. abg aku tk dapat straight a's spm pun boleh dapat phonee :( nak jugaaaaaak!
and i'm hoping that i'll score this test and keep asking them about the dslr. hihi.
till then! penat suda. tido time!


No comments:

Post a Comment

/>