mucho amor

mucho amor

Wednesday, March 16, 2011

gelak, ubat penenang paling mujarab!

hari ni aku rasa macam nak gelak je sepanjang masa *time aku tengah typing ni punn dok tersengih lagi macam tengah date dengan bf.  hahaha. tapi aku tak gila k? gelak pun boleh release stress kan? so better lah aku gelak dari aku dok sedih macam pompuan mati laki! hehhh. stress nak exam :/ stress sebab tk study -.- stress dengan orang sekeliling yg perangai macam teeeeeeeet! *aku taknak mencarut harini. haha xD tapikan, banyak sangat gelak pun, nanti end-up menangis jugak. macam mama aku cakap, jangan banyak sangat gelak. nanti awak jugak menangis. and yeah, teori mama aku tu agak menjadi la. sometimes gelak banyak sangat nanti aku akan menangis lepas tu *okay, aku pelik. haha :)

ehh haa, tadikan aku blogwalking la kat satu blog ni. aku macam berminat nak baca satu entry dia ni. pasal sorang laki yg curang dengan awek dia and end up awek dia meninggal sebab excident *ouchh, sedihh tahap dewa wehh! sedih sebab laki ni curang, awek dia study kat selatan malaysia and dia study kat utara malaysia *weyyy, kalau gini aku dengan balak aku, memang tk lerr. haha. okay okay, pastu laki ni ada spare part lain. awek dia yg kat selatan nun tk tahu apa-apa pasal laki ni curang dengan dia sebab laki ni even dah curang, dia still sayang and layan awek dia macam dia tk buat salah! *lelaki mmg mcm tu ehh? O.o and then nak dijadikan cerita, diorang terjumpa dengan keadaan yg agak sadis kat U laki tu. sebab U diorang ada buat pertandingan  apa entah. and awek dia wakil dari U kat selatan tu. dah la datang dari jauh, tau-tau balak curang. *perghhh! menguji tahap kepekatan darah beb! and boleh pulak awek laki yg lagi satu ni pergi mengaku diorang couple kat awek selatan tu. memang silap la awek selatan tu tk nangis kan? but dia still maafkan laki tu even laki tu dah curang. and start dari incident tu, laki tu dah tak curang dengan awek dia and diorang plan nak bertunang. unfotunately, ajal maut ditangan tuhan kan? awek selatan tu meninggal sebab kena langgar kereta. innalillah. kesian dia. and laki tu apa lagi. menyesal tk sudah! dok teringat awek dia and menyesal sebab pernah curang! T.T

*tiba-tiba aku rasa tajuk entry tak kena dengan entry aku. haha xoxo

No comments:

Post a Comment

/>