mucho amor

mucho amor

Tuesday, March 1, 2011

. . . .


uweyyyyh! asal tahun ni macam sucks je untuk aku? omg! semakin hari semakin teruk hari-hari saya berlalu -.- haha. okay sebab apa? first, setiap hari balik lambat! huwaaaaaaaaaaaa! every Monday until Thursday ada class sampai pukul 3.30! *memang menguji tahap kemengantukan aku dalam class! -.- apa ni? cikgu cakap nanti akan ada class yg bergilir-gilir untuk extra class. at first dah agak happy dengar perkataan 'bergilir-gilir' tu. taaaaaaaaaapi, sebenarnya there is no bergilir-gilir for science classes. *what the sheessh! :( wehhh, penat laa. setiap hari balik 3.30 ingat aku robot apa boleh terima semua yg cikgu ajar in a short time. tu tak cerita lagi keadaan mata aku yg ala-ala manja bila dah banyak benda kau nak kena terima. aku tak boleh bayangkan aku kena go through semua benda tu setiap hari. penat penat penat! senang cerita, nothing interesting being a form5 student. there's a LOAD of things we have to go through patiently. *haaah sudah, keluar dah ayat-ayat physco! hahaha :) okay, itu tak termasuk lagi benda-benda yg aku kena buat kat rumah. homework, bilik sendiri yg sentiasa bersepah *erk? tengok tv lagi, tusyen lagi, online lagi. hmmm, it seems like aku perlukan seorang PA untuk managed semua kerja-kerja aku. *weh, OVERRR! haha okay, enough! tkmau merepek dah :')

No comments:

Post a Comment

/>