mucho amor

mucho amor

Saturday, February 26, 2011

pertolongan cemas make me more cemas! haha.

hari ni sekolah aku ada kejohanan merentas desa. weee~ tapi aku tak masuk. hihi. sebab aku involved dalam benda lain yg lagi memenatkan dari kau merentas desa-desa yg berdekatan. haha. yeahh, sebab tak pernah masuk pertolongan cemas(pc), this year aku macam terdapat hidayah pulak nak join pc. yelahh, final year aku kat sekolah tu so nak menimba la apa-apa yg boleh ditimba *erk? haha. since form 1 aku PBSM tapi tak pernah langsung join pc. and disebabkan dah 4 tahun aku merentas segala-mala desa yg ada, tahun ni rasa macam nak meringankan beban berlari and masuk pc. okay dah kata lagi first time kan? sumpah aku takde experience lansung! langsung lansung takde! haha. at first cuak la jugak. kang tak pasal-pasal orang yg patut sembuh, jadi lagi teruk pulak sebab aku. hehh. and then after aku pergi practical pc dengan kak akmal and cikgu, aku rasa pc sangat fun :) actually benda ni senang je and best kut boleh rawat orang yg tak berapa nak sakit tu. ahah. overall memang best la tadi even ada 3 orang yg macam parah sikit sampai tak boleh jalan. *aku hanya mampu melihat dengan penuh belas kasihan sebab aku tak reti nak betulkan diorang -.- hoho. and even rumah sukan aku dapat number 4 je, but still best apa. haha.

No comments:

Post a Comment

/>