mucho amor

mucho amor

Wednesday, February 23, 2011

lagu baru lagu baru ^^,

yeah, masuk-masuk je blog ni mesti la korang ada dengar lagu kan? best tak? best tak? haha. well, aku ni macam ada masalah sikit la. asal dengar lagu best je, terus nak letak kat blog. plus lagu ni pun ikut mood jugak la kan. *maybe time ni mood aku more to lagu yg slow -.- even lagu tu takde la best mane, tapi disebabkan lagu tu di-cover oleh seorang lelaki yg bersuara sedap, *and dia handsome! aku pun terase lah yg lagu ni best. hehe. penyanyi asal dia Britney Spears and title dia Hold It Against Me. bagi aku la, Sam ni buat cover lagi best dari yg Britney nyanyi. haha. *sebab aku tak minat Britney kot? ngehh ;D

**sape-sape yg tak suka, nampak button pause kat hujung dunia tu? sila tekan ok? takpun, belah je terus dari blog ni. takde sebarang pintu yg boleh menghalang pergerakan keluar anda ;) terima kasihhh :)

No comments:

Post a Comment

/>