mucho amor

mucho amor

Tuesday, March 1, 2011

MARCH dah?


pejam celik pejam celik, tengok tengok dah bulan March dah? aku rasa kalau tak pejam and tak celik pun aku rasa cepat je masa berlalu. oh taaaaaaaaaaaak! :/ semakin cepat masa berlalu, semakin tension aku! *okay, made it in a hypothesis way okay kawan-kawan? argghhhhhhhhhh! sumpah aku stress gila gila punya gila punya orang gila -.-' kenapa nii? beberapa bulan je lagi tinggal untuk SPM! mana boleh. aku tak ready lagi :( kenapa la nak kena ada SPM tu? berdosa ke kalau takde SPM kat Malaysia ni? O.o and tiba-tiba aku terasa aku sangat tua bila mention pasal SPM tu. haha. sebelum ni aku macam hampeh je. rasa macam lambat je lagi aku nak form5 *ecehhh, perasan muda. hahaha :) but now? look at me! I'm going to sit for SPM this year! how times flyy! *okay, merepek makan kerepek sudah. dah la, bye. nak stop menaip. nak memikirkan pasal masa depan jap! haha. toodles amigos♥

No comments:

Post a Comment

/>