mucho amor

mucho amor

Thursday, February 17, 2011

saya selalu busy, awak?



hye hey hello guys! :)

fuhh fuhh, berhabuk sungguh blog aku ni. boleh pinjam penyapu ke vacuum ke tak? nak bersihkan dashboard yang berhabuk bagai berabad tak bukak. heee. okay okay. tak, sebenarnya apa yang aku cuba sampaikan ialah satu ayat yang teruk gaya bahasanya! haha. *overrr. well actually dah lama kan aku tak update blog? almost a week kan kawan-kawan? hihi. almaklum lahh. busy bebenar! mengalahkan orang yang berkerja dah aku punya busy tuu. ahha. online pun usha-usha apa yang patut je. then terus off. yelahh, saya kan budak sekolah. homework dengan pelajar memang tak boleh dipisahkan bagai aur dengan tebing! kan? haha. tapi bagi aku la kan, kalau aku kata aku ni busy, sebenarnya aku ni takde lah busy mana pun. busy dengan homework je lah. haha. tapi lain orang lain pendapat. betul tak? otak je same pink, tapi fikiran lain-lain. *betul ke warna pink? haha. ehh dah laa. baik aku stop menaip sebelum banyak lagi ayat yang aku rosakkan. hihi. toodless! :DD

No comments:

Post a Comment

/>