mucho amor

mucho amor

Friday, February 18, 2011

manusia physco! HAHA.



hey guys! korang pernah tak lalui satu scene dimana seorang manusia duk menyebok nak tahu semua benda yang korang buat. grrrr. sucks kan? okay story starts when, ada seorang budak perempuan ni. secara tiba-tiba menyebok kat semua benda yang kawan aku post dekat aku or aku post something kat kawan aku tu. agak bernasib baik sebab aku just "kenal" dia thru fb. kalau in real world dia mess up macam tu dengan aku, aku rasa dia pun dah tak ingin nak jumpa aku. kot? hahaha. yelah, mana taknya, orang cite pasal benda yang dia tak tahu, dia sibuk nak ambil tahu. dah la aku kenal kau kat fb je, then kau nak tahu semua benda yang aku and kawan aku tu tahu. ahhh, memang TAK laa! tiba-tiba aku rasa SANGAT menyesal sebab aku approve kau. tapi takpe, kau nak sangat kan kawan dengan aku? takpe takpe, aku still baik lagi. aku TAK kejam lagi sampai nak delete kau. tapiiii, kalau banyak benda yang aku hide dari kau tu, kau tak payah sibuk nak tahu lah ye? haaaa, baik kan aku? haha. okay, aku tahu kau akan baca ni sebab kau suka tanya pasal blog aku. in case kau terbaca la entry terbaik aku ni, kalau kau terasa sorry okay? ni cara the best utk sedarkan orang macam kau. hihi. peace ^^

aku tak kejam. kaaaan? hee.

No comments:

Post a Comment

/>