mucho amor

mucho amor

Thursday, February 10, 2011

add math yg TAK gila, boleh buat saya JADI GILA !

okay, story bermula apabila ada la seorang makhluk tuhan ni. bertangguh la kerja addmath dia atas alasan takde masa nak buat and kerja yg cikgu bagi sangat banyak! *sumpah alasan aku stupid gila. tapi tu lahh kenyataan. hahaha. homework yg sepatutnya siap time cuti raya cina haritu, tak siap! anddd, bila bukak sekolah bertambah sebeban lagi homework yg baru. *tak ke padan muka aku kat situ? :P then tadi aku paksa jugak diri aku untuk siapkan addmath yg konon-konon tak buat sebab banyak and tak tahu mcm mana nak buat. heheh. buat punya buat and try punya try, sekaliii. laaaaaaaah benda ni, senangnya? pastu mula lah rasa menyesal tahap dewa sebab selama ni tangguhkan kerja yg sepatutnya boleh siap on time! *sigh. menyesal tak menyesal, berabad jugak la aku nak siapkan homework yg dah ber bundle-bundle aku kumpul. haha. so kawan-kawan, jangan jadi macam saya eh? saya tahu saya teruk. awak semua mesti la lagi bagus dari saya kaaan :)

*esok bermula lah satu scene dimana cikgu addmath 5 Bestari akan menuntut buku addmath nya seperti ahlong meminta hutang =='

No comments:

Post a Comment

/>