mucho amor

mucho amor

Wednesday, February 9, 2011

saya admire orang secara tak sengaja xD



shessssh! sucks lah kalau kite terADMIRE dekat orang yg dah ada awek ni -.-' hehh. tiba-tiba rasa menyesal sebab terSUKA and terADMIRE dekat kau *nampak kan perktaan 'ter' tu? haaa, ter tu bermaksud secara tak sengaja kan? haha. that means, aku suka dekat laki ni dengan secara tak sengaja! *boleh pulak? hentam je lah xD haha. then, menyesal jugak sebab pergi usha album kau kat fb. tak pasal-pasal mata aku ternampak scene kau gedik-gedik, manja-manja dengan awek kau! grrr! *ni semua salah tangan aku la ni. gatal sangat nak click kat album tu. haha. biar lah, dah tengok. nak buat macam mana. haha. pastu-pastu, yg paling best aku fikir kau dah break dengan awek kau. hahaha. ni paling bongok dalam dunia. yelahh, sape suruh kau pergi tukar relationship status kau. dulu in a relationship, skarang single pulak! ngeng! buat penat je aku minat kau balik. haha. ehh, tapi paling best aku tak sedih pun dia ada awek. malah aku bangga do dia ada awek. hahaha *asal je lah aku ni? gila tk pasal-pasal. haha. okay, bye for now!


**thanks kat sape-sape yg baca entry tak betol ni :)

No comments:

Post a Comment

/>