mucho amor

mucho amor

Monday, January 3, 2011

totally HATE today


first day of school. whoaa and whoaa. seriously and totally like HELL! sorry sekolah. i dont really like you *sigh. asal lah aku ni? sumpah tak pernah rasa macam ni. tapi today, TOTALLY SUCKS! yeah, SUCKS! bangun pukul 6.40 *sumpah lambat gila. mama, ayah, adik and along tak bangun lagi. i'm the first one. dah tengok semua orang tak bangun lagi, lagi double lah aku menggelabah. then mandi solat siap and tengok jam dah pukul 7.10 *shit. lambat dohh. dah la aku pengawas. datang lambat. first day pulak tuh! =.= nak tunggu ayah aku keluar rumah lagi. sekali tengok jam dalam kereta dah pukul 7.20 *yeah. sangat SAH la aku dah LAMBAT! dengan ada perhimpunannya, aku selambe datang lambat. tapi bila fikir balik. kesah apa? last year kot aku kat sekolah ni. next year tak boleh nak buat masalah dah. so this year je la kan? *so tak rasa bersalah sangat. haha :)


then petang tu balik sekolah. mama and ayah ada kat rumah. diorang cuti today. yaaay! *suka. haha. lepas dah mandi, ajak mama pergi beli tudung sekolah yang baru sebab tudung yang aku pakai pagi tadi sumpah tak best gilaa! tudung menggelembung macam ada belon! *like hell yaw. aku benci kau tudung! grrr. pastu pergi kedai yang first dekat Sri Gombak. cari cari tudung. takde! *ada actually. tapi biasa lah aku kan? memilih je tahu. keras lah. tak best. apa lah. then tak beli la yang tu. pergi next kedai pulak. takde pulak tudung biru! ngok lah. kata kedai baju sekolah. tapi baju untuk pengawas takde *hell for two times. at last pergi lah satu kedai lagi and agak jauh dari Sri Gombak tu. otw tu. sedap lah aku dengar ceramah free dari mama aku =.=

"tu la, mama dah beli tudung. memilih pulak. nak yang lain la. apa laa. banyak hal betol. kalau beli yang mama suruh haritu kan okay." *haaa, kan dah kena ceramah kat situ. padan la muka aku kan? sape suruh mengada sangat. *okay mummy, i know i was wrong. kan dah kena bebel!


tapi serious la aku cakap. sumpah dodol doh harini. tu belum aku cerita apa yang jadi kat sekolah tadi. kalau aku cerita kang. tak pasal pasal keluar kata kata hikmat dari mulut aku ni. haha.


*and sorry, post yg ni banyak sikit strong word. weee~ peace! :D

2 comments:

/>