mucho amor

mucho amor

Wednesday, January 5, 2011

i'm not happy with my school :/


sekolah pun dah berlalu hampir a week. hmm, tapi still takde yg best dekat sekolah tu. huhh. homework tak payah cerita lah kan. sekali cikgu bagi, naaahhh. ambik kau. berlambak lambak weh! adehhh -.- baru dua hari sekolah, aku dah busy macam dah dua bulan aku sekolah tahun ni. haha. but, biar je lahh. taknak la asyik merungut je kan. nanti orang kata aku ni tak ikhlas pulak nak belajar :) andd, tapi bila cakap pasal sekolah je, terus rasa tak best. like seriously, sekolah tu dah tak best untuk tahun ni. everytime pergi sekolah je mesti rasa stress :/ senang cite memang tak best lah sekolah tahun ni. first, cikgu cikgu. sorry to say, aku agak tak happy dengan certain cikgu yang mengajar 5B tahun ni. tak macam tahun tahun lepas. cikgu dia semua best best. tahun ni je? *sigh -.- second, bebudak kat sekolah tu. alahaiii lah korang. nak tunjuk hot, gangster ke apa ke. bukan kat sekolah hokay?! adeii. sumpah aku tak faham dengan budak budak tak cukup akal ni nak tunjuk bagus pulak. ada orang yang lebih bagus lahh kalau kau nak tunjuk bagus sangat! *okay okay, enough of kutuk-ing :) erghh i'm hoping that later on i'm happy in this year :')

No comments:

Post a Comment

/>