mucho amor

mucho amor

Saturday, January 1, 2011

ILY Phineas and Ferb! :D


haaaa! sape yang layan disney channel tu mesti tahu cerita ni kann? yeahh, Phineas and Ferb! :D and like seriously, aku dah macam rajin and semangat gila tengok cerita ni. setiap petang memang aku lah yang akan menggelabah tukar disney channel sebab taknak miss cartoon ni. haha. gila semangat kan? ehh, dorang comel laa. suka je aku tengok. plusss, dorang selalu terlepas everytime candace nak tunjuk dekat mak dorang yg phineas and ferb ni dah buat hal. weeeeee~ sukaa gila lah. kebetulan pulak hari ni aku cuti. tapi still bangun awal sebab dah terbiasa. but takde lah awal mana. dalam 8.30 jugak lah kan :) theeen, terus on tv and usha-usha ada tak cerita best. memandangkan hari agak pagi and TAKDE langsung cerita yang best. aku pun pergi lah merantau ke disney channel. well thats my favourite cartoon channel instead cartoon network, nicklodeon and ceria. haha. press info button and yaaaaaaaaaay! pukul 9 ada Phineas and Ferb! *semangat terus tengok tv! and now, everytime aku on tv, perkara wajib untuk aku tengok, harus and wajib lah Phineas and Ferb! :DD and I'm addicted to it :)



No comments:

Post a Comment

/>