mucho amor

mucho amor

Tuesday, December 14, 2010

a week staying with my cousins :)

setelah seminggu berlalu barulah aku mendapat hidayah untuk mengupload picture di facebook and mengupdate post di blog. like I said before, aku stay kat rumah cousin aku about one week. hee. ni la antara kerja and activity yang berjaya dilakukan semasa berada disini :)








on the first day, which is on Saturday my cousin picked me up at my house. mula mula dorang plan nak main layang-layang kat Kepong tu, tapi disebabkan hari macam nak hujan, kteorang pergi la jalan-jalan and makan dekat OU dulu. Then, masuk Jusco kejap to find another kite memandangkan dorang ada satu je kite. Did you see the princess kite? HAHA. Kite tu cousin aku yang nak. so, beli je la. Princess kite pun comel apa :) yeah, dah petang sikit tengok cuaca redup je and sesuai la nak main layang-layang. TAPII, tengah syok main hujan pulak turun. So dapat main sekejap and lepak sekejap je dekat situ. But its okay, sekejap pun best laa :)






then, hari Ahad we went to Taman Tasik TTDI kot? HAHA. entah la, aku pun tak sure nama tasik and tempat tu apa. apa yang aku tau dekat TTDI la. hehh. okay, motif pergi sana. nak release tension. tension ke? ehh tak tak, saje nak spend time dekat situ. and haa, cousin aku yang dua orang tu nak sangat tangkap ikan. kat situ ada la tempat yang macam sungai sikit untuk fishing. yeah, air dia sikit je. macam kat gambar atas tu, sampai buku lali je kot. heee. tapi aku seperti biasa, bab bab menagkap ni memang aku tersangat la FAIL! HAHA. seekor pun aku tak dapat. while cousin aku yang sorang tu. boleh dikatakan every single minute, ada je dia jerit 'ehh, mira dapat ikan!' HAHA. yaaay for you Mira! Mira memang hebat la!





okay, yang ni pulak. lebih kurang masa last night kteorang kat situ. the next day nak balik rumah semula :( oh yess, petang tu aku and cousin aku pergi the curve main bowling with Abg Muzza. then kat ground floor tu ada macam each kedai kecil jual barang-barang and promotion for christmas. then after turun the escalator kteorang nampak kedai teddy tales and my cousin, Yana ternampak la ada snow spray jual kat situ. then we've decided to buy it and play that night. bak kata Kak Long, 'haa, main snow spray ni sempena korang nak balik esok' HAHA. yeahh, the next day aku pulang la semula ke rumahku syurgaku itu. wee~ tapi seriously mesti rindu nak main-main lagi dengan dorang :') iloveyou Kak Long, Kak Lynn, Yana! and i'm going to miss you lahh :D

*actually ada banyak lagi picture. tapi akan dipaparkan di facebook sahaja. HAHA.

No comments:

Post a Comment

/>