mucho amor

mucho amor

Sunday, December 12, 2010

rinduu :')

yaaaaaay! finally dapat jugak update blog setelah sekian lama blog ini terbiar ibarat rumah tinggal. haha. fuhh fuhh, berhabuk dashboard. hee! okay, ramai yg tanya 'alya, dah tak update blog ke?' 'alya bila nak update blog?' 'alya mana cerita baru. aku nak baca blog kau ni' haha. okay okay, aku update. bagus betul la korang ni. korang baca ke semua post aku? tak kan? haha. thanks kat sape sape yg rajin baca tu and special thanks to KAMILA sebab dia la pembaca setia aku. aww, loveyou MILA MILO :)

okay, aku lama tak update blog sebab aku stay kat rumah cousin aku for about a week. yeah, spending some time with them. hanging out and do crazy things together :) yelaa kata cuti sekolah kan. if aku stay kat rumah je, takde geng nak buat kacau sebab aku sorang je perempuan. so pergi la rumah cousin aku yg semuanya perempuan. and bila dah banyak benda yg dilakukan bersama, so takde masa sangat la aku nak online and update blog. but its okay, now aku akan berblogging seperti biasa :D ohh yess! saya rindu blog saya! :')

2 comments:

  1. eee,agak menyampah dgn perenggan pertama :P

    ReplyDelete
  2. semua org dah kenape eh? nak benci bnci je. haha. takpe takpe, nanti aku update pasal korg pulak. promise! :)

    ReplyDelete

/>