mucho amor

mucho amor

Tuesday, December 14, 2010

oh bruno!


ohh yeahh! itu dia BRUNO MARS! whoot whott! *ehh alya, kau dah kenapa excited sangat? HAHA. okay, yang sebenarnya takk la excited sangat. tapi just nak bagitau betapa sukanya aku dengan lagu lagu Bruno Mars ni. HAHA. ohh abg Bruno! kenapa suara anda begitu best? *okay, melampau la nak panggil abg Bruno kan? macam gedik and lawak je. kann? :D seriously, lagu dia sangat la best and meaningful. lagi lagi perempuan macam aku ni. yang sangat lahh menghayati lirik lagu dia. HAHA. and bak kata cousin aku, lagu lagu dia banyak yang dia appreciate perempuan. and yeah, aku pun rasa :) time aku stay kat rumah cousin aku haritu, I heard some of Bruno's songs. and paling aku minat and suka sekarang lagu Talking To The Moon :) *aww, memang best punn! then ingatkan nak tukar la lagu blog aku, tapi tak dapat la nampaknya memandangkan lagu talking to the moon tu takde dalam list lagu lagu Bruno Mars. betapa sedihnya aku time tu and hanya tuhan saje yang tahu! *okay, start merepek dah! hee. but takpe, aku akan cari jugak lagu tu sampai ke lubang cacing! weee~ okay laa, until then aku membebel. ILOVE your voice la wahai Bruno Mars! :)

No comments:

Post a Comment

/>