mucho amor

mucho amor

Thursday, December 23, 2010

Best Friend Forever!

Post kali ni aku nak cerita pasal bff aku. *ehh, takde la pasal dorang sangat. aku just nak update pasal aku hang dengan dorang hari Ahad haritu :D haha. now dah hari Khamis. baru skarang aku nak update? hee. sorry la ehh, aku busy usha tutorial and blogger aku ni terabai kejap. haha. okay, here the story.

Hari Ahad hari tu, sepatutnya budak budak class aku tahun lepas nak buat second reunion. tapi disebabkan less than 30 people yang betol betol attending, so dorang cancelkan reunion tu. arina pulak ajak aku pergi hang dekat giant memandangkan dia frust reunion tu tak jadi. haha. okay, fine la. aku teman dia. plus, kteorang pun dah agak lama tak jumpa. then, dia ajak la beberapa orang lain. and for the last minute, 'beberapa orang yg lain' tu pulak tak boleh lepak jugak dengan kteorang. at last yg ada just aku, paan, arina & kamila. *ohh yess, both of them best friend aku sampai kiamat laaa! :)

sikit pun sikit jea laa. tak kesah. taknak join sudah. haha. *evil. then, yg disebabkan paan sorang jea laki, dia tak banyak buat bising la. dia just dengar apa yang aku, arina and kamila sembang. haha. after dah bosan duduk kat foodcourt tu lama lama, aku pun ajak lah dorang hang dekat rumah aku pulak while tunggu parents dorang datang ambik :) as usual, bila adanya arina, kamila and CAMERA, maka terjadi la beberapa gambar ini. *HAHAHA.



Best Friend Foreverr :D





*ehh ehh, ARINA KAMILA. aku sayang korang la do.

*Kamila, aku sayang kau sampai lubang cacing!

*Arina, aku pulak sayang kau setinggi Peter Crouch!

HAHA, both tu favourite korang kan kan? :D

No comments:

Post a Comment

/>