mucho amor

mucho amor

Thursday, December 23, 2010

alahai adik!


alahai adikk! haha. asal nak alahai kat sini? aku nak cerita pasal adik aku actually. umm yeah, pasal adik? *ehh, tetiba baik pulak nak cite pasal adik. haha. okay la, aku ada seorang adik and seorang abang. ohh yes, aku ada tiga orang adik beradik je. and aku sorang jea perempuan. disebabkan aku sorang jea perempuan la aku suka nak cari pasal dengan adik aku. aku nak cari pasal dengan abang aku? memang tidak laa. haha. silap silap, aku yang nangis lepas tu. haha. abang aku hot tempered woo :/ takot nak kacau dia. haha. tapi aku pun banyak jugak la buat salah terhadap dua orang tu. weee~

adik aku ni memang dia tempat aku nak pukul ke, nak ejek ke, nak marah ke. dan sebagainya. haha. jahat do aku ni. kadang kadang aku cari pasal dengan dia sampai dia nangis. haha. and aku paling suka tengok adik aku nangis! *ngek jea. hahaha. okay la adikk, kakak awak yg tak berapa nak baik ni nak mintak maaf ehh? akak tau akak la kakak paling gila dalam dunia kan? *adik aku sendiri suka panggil aku gila :') hahaha. then semalam, kteorang tengok bola. tapi bukan match la. dia just tunjuk highlight jea. game zaman bila pun aku taktau. game tu tak silap korea against iraq. haha. and adik aku pulak dengan semangatnya cakap, "akak, sape yg menang? korea ke pakistan?" hahaha. sumpah aku tergelak gila gila sebab sejak bila pakistan main? -.- adohh adik nii. since dia sebut jea pakistan tu, aku start la panggil dia pakistan. plus penah ada sorang kawan ayah ke mama aku entah. panggil adik aku anak pakistan sebab ada macam rupa pakistan sket. ada ke? tk pun aku tengokk. haha -.- and seriouslyy, adik aku marah gila kott. siap cakar aku lagi! grr, dia mmg mcm tuu! kalau marah, jadi harimau teruss! haha. dah la adikk. apa apa punn, akak sayang adik laa :)

No comments:

Post a Comment

/>