mucho amor

mucho amor

Thursday, December 23, 2010

love and hearts :)

fuhhh, setelah sekian lama aku cari code nak buat scroll box. baru skarang aku jumpa! haha. ni pun aku buat yg biasa je. aku dah cari yang lebih hebat and bagus dari tu. tapi tutorial dia a bit memeningkan. so aku buat la scroll box yg paling senang and paling simple *but it looks great. haha. like I said before, I'm a new blogger. so aku punya page pun agak loser la kan -.- can you imagine. 3 hari kot aku cari website yg ada tutorial scroll box untuk blog. tapi tak jumpa. and baru hari ni kot aku dapat hidayah nak jumpa website tu. hahaha. but itsokay, dah jumpa syukur je la. jangan nak banyak cite pulak! eh ehh, and nak bagitau. semua yg ada dalam tu, alyaa sayang korang gila gila laa *yg takde pun aku sayang :* and for those yang takde dalam tu, soorrry eh! certain gamba tak boleh read la code diaa. sorry sangat. later alyaa try lagi untuk letak okayh? :) cheerss! :D ily,

No comments:

Post a Comment

/>