mucho amor

mucho amor

Tuesday, December 21, 2010

cinta kirana last episode (!)

okay la, bagi yang melayan cerita cinta kirana tu mesti la korang tau cerita tu dah habes kan? alaa, yang tak layan pun aku rase korang tau kot? haha. ni aku nak cerita ni. aku ni agak melayan la cerita tu. since first episod lagi and sampai la ending dia. TAPII, *ni yang nak buat aku jerit ni. haha. dengan agak malangnya, lepas aku dah tengok cite tu dari mula, aku tak dapat tengok ending dia! hishh. ni semua salah astro la ni. time hujan je, service not available. menyampah la. dah la cite tu lagi 15mins je nak habes. terus tak boleh tengok. okay, aku sabar la kan sebab biasanya dia ada repeat malam tu. aku sanggup tunggu sampai pukul 11 malam semata mata nak tengok ending dia yang lagi 15minit tu. sekali bila aku on je tv, and tekan button info kat remote control, aku tengok tak ada ulangan untuk episod last tu. saba jea la. and sumpah aku saket hati gila time tu. rasa mcm nak pecahkan tv tu pun ade. haha. ehh ehh, tv aku tk bersalah la :p

No comments:

Post a Comment

/>