mucho amor

mucho amor

Thursday, February 2, 2012

Hai Kawan!



Alright. Entry yg ni, yeah yg ini. Okay, kita just nak cakap. Kita rindu kawan-kawan kita. Yesssss rindu sangat-sangat. Ini betul and ini tk tipu punya. Sometimes...kita rasa macam takde orang nak kawan dengan kita. Eh? Betul ke? Haish mesti la tidak kan? Gila apa. Habis semua kawan yg kita ada tu, kawan la tu kan dengan kita. Tapi....
Tapi kita macam rasa something ah. Something yg macam tk kena je. Ehh, kawan-kawan yg ada sekarang ni semua mmg awesome okay!! Tahap awesome diorang tk boleh dibandingkan dengan siapa-siapa pun. Kawan awak hebat? Well, kawan kita LAGIIII hebat tau. Awak ada? Lol.

Sometimes I just don't know how to describe myself. Sebab...ada je orang yg tk faham dengan perangai and kerenah kita. Bila orang cakap perangai kita sebenarnya ni macam mana. Kita akan pilih untuk jawab, perangai kita berubah-ubah. Yes, berubah-ubah. Tapi takde la berubah dari baik ke jahat or dari comel ke tidak comel kan? *kenyit mata sikit* Haha okay perasan itu bagus sebenarnya. Ye, sebenarnya..la. Haha. I have a lot of friends. And I admit that love making new friends. Sampai ada my friend cakap, "Alyaa ni ramai sgt la kawan dia. sampai ada yg aku tk kenal pun dia kenal" well, itu biasa sebenarnya. Sebab, bila mana-mana pun awak pergi. Awak akan jumpa orang baru and tk semua orang baru yg awak kenal tu akan kenal dengan kawan-kawan yg awak ada sebelum ni. 

Through facebook, formspring, twitter and even blog kita dah kenal dengan ramai sgt orang. Macam-macam orang kita dah kawan. Diorang pun ok la, dapat kawan yg jenis sekepala dengan kita best la. Apa je yg kita cakap, dia pun macam faham apa yg kita cuba sampaikan. Itu namanya cool ok! Haha. Cool like me ok! And ini perasan kali yg kedua ok! Lololol ;)

And the conclusion is, I am so bored. Rasa macam nak post something, tapi tktau nak post apa. So, tiba-tiba tadi ramai pulak cakap pasal kawan. So here it is. Saya pun ada KAWAN <3 kawan-kawan saya AWESOME pulak tu. So please and please jangan jealous dengan kita. K joke! 

V(^^)   <---------- ken yu si dis? well I think its cute! .........like me. Hahahaha ok baaaaaaai :p

2 comments:

  1. thanyou follow . btw blog u comel :) im still new in blogger .

    ReplyDelete
  2. Ohhh, welcome :) haha and thankyou jugak. your blog pun best apaaa ;)

    ReplyDelete

/>