mucho amor

mucho amor

Wednesday, January 25, 2012

Thank youss :)



Hello Hey Hi and Assalamualaikum :)


Ehemm okay, haiii. Asal macam awkward pulak ni? Haha takpe, boleh diabaikan perasaan janggal aku setelah hmm berapa hari ah aku tk update blog? Haaaa sape rindu sila angkat kening sikit :D


Sebenarnya kita busy ah awak. Busy sangat. Muahaha. Hari Jumaat kita texting sepanjang hari dengan Haziq kita. Hari Sabtu kita shopping. Hari Ahad kita balik kampung. Hari Isnin kita still dekat kampung. Hari Selasa kita pergi Melaka. Hari Rabu kita dating. Lolololol. K, seriously aku takde buat apa sangat. Tapi tahap penat dia mcm teeeeeeett. 


Back to the story. Kita post sebab Wana la ni, suruh kita cerita jugak apa yg jadi tadi *jeling wana* K wana, dengar ni. Tengahari tadi kita jumpa bf kita, awak ada? Hahaha k joke. Senyum sikit Wana :) teheee. Yes, akhirnya dapat jugak aku jumpa Haziq. Selepas 3 minggu dia dekat PLKN, hari Khamis lepas dia balik untuk cuti raya cina. K, perasaan happy plus excited wajib la kan? Sebab sebelum dia pegi PLKN tu aku tk dapat jumpa dia and finally tadi dapat jugak jumpa *evil laugh* aku rase last time aku jumpa Haziq bulan 12. Time tu pegi tengok Ombak Rindu. Haaa, lama gila pulak aku dah tk jumpa dia. Plan nak keluar ajak dia pegi movie. Tapi mcm tk boleh memandangkan dua-dua busy. Aku dgn nak balik kampung la. Haziq pulak kena pegi family day office abah dia. Takpe la, sebab dua-dua akan balik KL balik hari Isnin. So aku okay je la if Haziq ajak jumpa whether hari Selasa or Rabu. Then sekali hari Selasa aku pulak kena pegi Melaka hantar abang aku. Haziq ada training bowling *k, forever busy ah.
Takpe Haziq takpe, hari Rabu ada lagi. Sebab dah mcm takde masa sangat, at last Haziq ajak lepak mcd je. Aku pun dgn takde idea nak lepak mana, so okay je la bila dia ajak lepak mcd :* Dia ajak lepak pagi. Sangat pagi okay, pukul 10. Aku plan nak pegi lambat sikit. Memang lambat sebab pukul 9.40 mcm tu aku text dia. Aku baru nak cakap aku nak gerak lambat sikit. Sekaliii, nahhhh. Haziq ckp dia tk boleh sebab dia ada hal. Faham tk sedih and sakit hati bila dah plan sekali tk jadi. Dia call 10 kali. Aku tk angkat *Sayang, baik kan saya ni? lol
Then, ada scene marah-marah sikit sebab aku tk pick up call dia. Takpe, senang je handle awak yg tengah marah tu, mueheh. Disebabkan aku nak sangat-sangat jumpa dia, aku paksa gak dia dtg even dia ada hal. At last... *1 message recieved*


Haziq: "Awak lama lagi ke dekat sana? Saya paling awal boleh sampai setengah jam lagi"


K Haziq, k. Sejam lagi nak tunggu pun saya bolehhhh! Hahahaha at last muncul jugak ah si botak kesayangan kita tuhh. Sebenarnya aku tk pelik pun dia botak. First sebab selama ni pun rambut dia pendek. Then dia pakai cap pulak. So, kebotakan dia still dalam keadaan comel. Muahahah. Then tk perlu la nak cite apa jadi kan. Sebab mmg takde apa yg jadi pun. Sembang mcm biasa je. Gambar pulak ada dekat phone Alia and Nabila. Haihh lupa nak bluetooth -.- 
Around pukul 3.30 tu semua nak balik dahhh :( sebab semua tk solat Zohor lagi. Takpe, bak kata Haziq, sebulan setengah JE lagi dia dekat sana *JE Haziq?* Tau tk berapa lama JEEE tuuu?!


ANYWAY, thanks dekat ALIA and NABILA yg rajin teman :* sayang korang sampai dalam tanah! Sebenarnya niat aku nak date dengan Alia jugak. Alia pun dah lama tk jumpa dia sebab PLKN jugak.
To Haziq, thanks datang. Yeah, even kita yg suruh. Awak dengan muka mengantuknya muncul depan mata kita. Haha. Sukaaaaa :* ANDDDDDDD, tadi aku cakap dia pakai cap kan? Guess what? Dia bagi cap dia dekat aku. Awhhh, sedih doe. Dia cakap, klau rindu dia. Cap dia kan ada :) Alolololololol comelnyaaaaaa awak ni. Thanks tau awak awak semua. Sumpah kita sayang gila dekat awak semua, and sayang paling gila dekat Haziq. Muahhahah *the end*








Hai Wana! Aku tau kau tunggu entry aku yg ni. Tapi sorry babe, cite tk gempak mana pun. Hukhuk *menangis tutup mata guna bantal*

No comments:

Post a Comment

/>