mucho amor

mucho amor

Thursday, January 26, 2012

Fwidayy



 
Haaii Comel haii Handsome sekalian :) 
Ehemmm hari ni, I spend my day dekat my mom's office. Mueheee. Yeahh, ni mama la ni yg ajak. Kalau dah ajak, wajib lah kita pergi kan? Duduk rumah bukan buat apa pun. So dengan bosannya, ikut je la bila mama dah ajak pergi office dia. Pagi tadi aku bangun awal wooo. Haha, sejarah ni. Selama ni harapan la aku nak bangun awal-awal pagi tu. Sebenarnya aku lupa tau hari ni aku akan ikut mama pergi office. So dengan tk bersalahnya plan la nak bangun lambat. Haaa kau, sedap kena panggil banyak-banyak kali pagi tu. Dah mcm aku pulak yg nak pergi keje. Lol.

Keluar rumah around 7.20 then terus gerak pergi office mama. Sampai PJ tu around 8 and pegi breakfast dulu. At first segan gilaaaa nak ikut sebab takut ganggu mama buat kerja pulak kan. Tapi takpe, chill Alyaa chill. Takde benda pun. Haha. Sampai-sampai terus aim tempat mama. Yelahh, nak menyorok siap-siap taknak orang nampak aku. Letak apa-apa yg patut dekat meja mama tu then terus pegi salam kawan-kawan dia yg dah nampak aku tadi *baik tk baik tk?* muehehe. Then mama on computer dia, aku pun terus sign in twitter *evil laugh* sekaliii,

Mama: "Kakak, pegi duduk meja sebelah. Mama nak start buat keje ni"
Me: *dalam hati* duduk meja sebelah? Apa je yg ada kat meja sebelah tu? apa aku nak buat nanti? apa? apa? apa? 
Me: "Okay ma, tapiii apa akak nak buat dekat situ? takkan duduk je? bosan la" *buat muka sedih*
Mama: "jap, nanti mama bagi laptop mama dekat akak"
Me: "ohh, okay ma" *senyum sampai telinga!* lololol

Dapat je laptop. Apa lagi. Lets go online bebeh! First sign in twitter semula. Usha facebook sat. Okay, bosan. Then tengok video 1D dekat youtube and stalking some of my friends punya blog (Y) 
Awesome babe, sitting on the working table in front of the laptop and doing my own work like a boss! *kenyit-kenyit mata*
Paling best, dapat cuci mata. Ada sorang staff mama ni, uihhhhhh handsome tahap paling handsome dosss! *sabar Alyaa, sabar* bawak istighfar banyak-banyak. Haha. Serious cakap, dia mmg handsome la. Dia duk lalu lalang kat tempat aku ni time aku tengah type PERKATAAN INI! Haha buat cool sudahhhh. Okay, nak turun bawah sat. Sejuk gila kat sini. Toodlesss <3

No comments:

Post a Comment

/>