mucho amor

mucho amor

Tuesday, January 17, 2012

I want that, too!



Hello Guyss and Girlsss :)
How are you today, is it good on these Tuesday ebening? Mweheee. Okay, here comes le story. Just now, I've read a few blog. Mostly blog orang yg dah 20+ and some of my friends punya blog. And this thing, make me think for awhile. Kan best kalauuuu..... kita buat gathering dengan kawan-kawan luar dari KL. Yeah, I mean tempat yg jauh sikit la. Takde la, balik-balik pergi tempat yg sama je. Tempat yg dah biasa sangat pergi and kalau boleh taknak pergi dah. Lol. Aku sangat teringin la pergi satu tempat yg jauh sikit and kita pergi dengan kawan. Dengan kawan okay, bukan dgn family :/ hukk. Sedihnyaa bila semua kawan kita and kita mempunyai parent yg lebih kurang sama je pendapat diorang. Tk bagi anak-anak diorang pergi tempat yg jauh sikit. Kalau cakap nak pergi sikit, mesti keluar la alasan bahaya la. Itu la, ini la.

Yes, aku admit keluar dengan kawan-kawan tanpa pengawasan orang dewasa ni mmg risky sikit la kan. Anything can happen *even keluar dgn family sendiri. Bukan la mintak benda tk elok jadi. But as for me, aku mcm dah boleh jaga diri sendiri dah sebenarnya. But my parent was too worried about me sampai anything that I do, I have to inform them *okay itu mcm tk best sikit -.- aku nak sangat keluar holiday somewhere. Dengan kawan-kawan je. Yeah, boleh shopping sama. And perasaan shopping dgn family and dgn kawan tu berbeza okays. Muahahah. Okay maybe parents kita fikir we're only eighteen and kita tk layak lagi nak ada activity luar mcm tu. K fine, message delivered and aku akan try untuk tk mintak diorang keluar jauh-jauh lepas ni.






*tapiii kan ada je kawan aku yg umur macam aku ni, dah travel jauh-jauh dengan kawan diorang. Jealousyyyyy*

No comments:

Post a Comment

/>