mucho amor

mucho amor

Tuesday, January 25, 2011

sit up paling sakit dalam dunia

seperti biasa, setiap hari Isnin and Selasa, class aku ada PJ! disebabkan hari Isnin ada perhimpunan, so setiap Isnin kteorang akan belajar, and Selasa baru buat SEMUA aktiviti yang ada dalam buku segak. sumpah aku benci gila semua aktiviti dalam tu. bosan plus macam entah apa-apa je lah ==' cikgu kata, 'okaaaay semua dengar sini! cikgu nak awak semua habiskan ujian segak ni secepat mungkin. faham?!'
haa, dengar apa cikgu cakap? cikgu tu memang. dia macam strict sikit. kalau dia suruh buat, kau kena jugak buat. hagak-hagak nak kena merit, kau try ah tak dengar cakap dia. haha. okay fine la, disebabkan kteorang punya pj asing lelaki and perempuan, aku boleh terima lah jugak. takde la aksi-aksi  menjolok anak tekak akan dilihat oleh lelaki sekalian itu. haha. and tadi, cikgu dah siap bentang mat untuk sit-up. aku pun fine la. asal semangat gila do? bayangkan lah punya banyak mat yang cikgu letak sampai boleh sekali 8 orang baring atas tu! ishh~ then, pilih la dengan sape kita nak buat. aku pun buat lah dengan kawan aku. before start, cikgu kata jangan gelak atau bercakap sebab nanti boleh effect muscle-muscle kita. well, biasa lah. kalau tak gelak, memang bukan aku la kan? start-start baring je dah gelak. boleh bayangkan seberapa banyak muscle dah terjejas kat situ? haha. end up perut aku jadi sakit gila babeng sebab banyak sangat gelak. and sampai skarang still sakit macam kena pijak! grrrr.

No comments:

Post a Comment

/>