mucho amor

mucho amor

Monday, January 24, 2011

ouch. i hate MONKEEEY

dah baca post title? alahh, tak baca pun mesti korang nampak perkataan tu dulu kan? haha. okay, harini saya akan membuat sebuah karangan yang bertajuk, saya benci monyet! *ehh tak. jangan nak over. taknak ah karangan sangat kan. kang orang tak hingin nak baca :P haha. okay, cerita start macam ini. setiap hari, aku akan balik dengan menggunakan dua belah kaki yang aku ada ni, untuk berjalan dari sekolah sehingga sampai ke rumah. *haa, penat tau :/ biasanya lah aku akan berjalan sambil ditemani dua orang kawan baik sejak sekolah rendah lagi *perlu ke bagitahu? XD which is Izzat and Farah :) yaay. dari sekolah, untuk sampai ke rumah aku tu, hagak jauh jugak la. tapi takde ah jauh mane punn. *okay, ayat ke**** dah keluar -.-' masa jalan tu, rumah first yang kteorang akan sampai ialah, rumah Farah. then, selepas Farah dah masuk rumah dia dengan berjayanya, tinggal lah aku dengan Izzat. kalau nak tahu lah, rumah aku la paling last sekali akan sampai! grrr. haa, area rumah Izzat tu la aku akan berjumpa dengan makhluk tuhan paling seksi! haish. tu lah dia. monyet yang perasan comel. port dia, memang area-area Taman Samudra tu. and paling bagus, dia selalu melepak kat pokok-pokok yang hidup dengan suburnya kat tepi rumah Izzat. OKAY, dah dapat bayangkan situasi aku kat situ? yang akan menghadapi makhluk yang tidak comel lagi ganas itu? dahh, bayangkan sendiri macam mana lah nasib aku kalau kena kejar dengan monyet tu! shisshh. Izzat pulak, dengan agak kurang asam nya akan cakap, 'GOOD LUCK ALYA' everytime aku lalu tepi rumah dia!

damn kau monyet! aku benci kau =='


kalau monyet secomel ni, takpe lagi. aku boleh terima! aww, kau comel do monyet! -.-'


kalau yang macam ni? dah la tak comel, EVIL pulak tu! haishh. memang tak ahh aku nak suka



No comments:

Post a Comment

/>