mucho amor

mucho amor

Wednesday, December 1, 2010

memory yg entah apa apa

semakin hari semakin takde idea nak update blog :/
rindu nak ada idea yg melimpah ruah macam dulu :/
rindu nak mengata dekat sini *pernah mengata ke? okay, pernah. sekali :)
teringin nak update cerita jiwang. *eh, tak payah! nanti orang menyampah :)
teringin nak kenakan kawan yg takde blog :D
kat blog pun boleh cari pasal apa *tapi taknak la, sekali sekala tu takpe. HAHA
update benda yg aku buat setiap hari *dairy
update cerita tah pape yg aku buat kat rumah ni *favourite :')
update cerita orang lain *tu tak dikira menyebok kan? :')
upload gambar banyak banyak *walaupun kat FB dah berlambak dah ;)
post video yg aku rasa best untuk dikongsi *aku jea rasa best, orang lain tak pun. HAHA
upload gambar yg aku jumpa merata tempat *cantik la, and jeles dengan photographer tu :')
**okay, takde sebab lain dah. tu jea yg aku mampu ingat. maklum la, saya shorterm memory sikit. HAHA. *eh, susah la kalau time exam =.=' apa yg aku baca, ingat kejap jea. pastu tak ingat dah. HAHA *malas nak amik exam kalau boleh :DD

No comments:

Post a Comment

/>