mucho amor

mucho amor

Thursday, December 2, 2010

bosan :|


haha. yeahh, takde kerja update blog malam malam buta ni. hehh. aku bosan actually. on fb, orang yg on semua macam hape je. aku malas nak layan. on fs, soalan berlambak lambak kena jawab. *sorry guys, nanti alya jawab eh? I had a problem to submit the answers. dah okay nanti alya jawab soalan soalan tu :) thanks sebab spam. then, bukak la blogger. okay, tak la bosan sangat kan. aku dok mengusha post post yg baru diupdate. cerita semua nak gempak je, *jeles ohh :') HAHA. takde keje. tapi seriously, korang punya post best! :D then, baru la aku terasa nak update cerita sendiri. bukan cerita pun actually. just nak bagitau apa yg aku dah alami beberapa minit yg lalu. HAHA. and seperti biasa, aku ada masalah untuk tidur. lately, aku tidur SANGAT lambat and bangun SANGAT awal. dah tak boleh tidur tu, apa lagi. mengonline je la kerja aku. sampai mata dah sakit baru tau nak stop. adohh, sumpah sakit gila mata. aku risau aku rabun je nanti. tapi please la, aku tak bersedia nak rabun :/ heh. aku harap je la aku tak insomnia :) and ada orang kena insomnia sampi bunuh diri sebab stress dengan hidup dia *whooshh okay la, nanti update cerita lagi. yg ni tak best pun. saje nak mengisi masa malam. *masa malam? apa apa je la, HAHA. nite nite :)




No comments:

Post a Comment

/>