mucho amor

mucho amor

Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha :)


okay, first of all I would like to say Selamat Hari Raya Aidiladha to all my friends, family and the dearest readers :) oh yess, esok raya! hee. okay esok ada apa? umm, orang akan pergi sembahyang raya, then buat ibadah korban. after tu, bagi bagi daging. oh yeah, seperti biasa la kan. lepas tu pergi rumah sedara ke. sedara datang rumah ke. tak kesah la kan :) apa yg sure esok aku ada invitation pergi rumah Syaza & Amalina. okay korang, if aku tak busy, aku datang k? :)

story malam raya:

tadii, lebih kurang lepas maghrib macam tu la aku and family aku tengok tv. takde cerita best pun so my dad yg pegang remote control tu pun tukar tukar la channel tv. then he stop at channel 180 astro. ohh, channel tu. ada apa ayah? *kat tv, orang tengah bertakbir*


me: haaaaaaa, orang dah start berzikir dah! **dengan penuh semangat

mama: apa? orang berzikir? pandaii lahh kau

me: ehh, bukan eh? apa eh? lupa pulakk. **malu gila dohh. **cover malu. dik, tu orang tengah apa eh?

adik: tu orang tengah selawat la kak **lagi semangat

ayah dah gelak gelak dah kat situ dengan mama

mama: ya allah, tak sangka pandai sungguh anak anak mama ni. **sambung gelak

adik: eh salah jugak eh. **gelak lagii

me: ohhh, kakak baru ingat. tu orang BERTAKBIR lahh pandai! apa laa. hahaha

mama: tu la, itu pun taktau. mama hanta pegi surau suruh bezikir dengan selawat karang baru tahu


hahaha. apa la aku ni. tu pun salah. dah la cakap dengan semangat gila tadi. gila malu ahh. haha. tapi takpe, dengan family je pun kan. hee.
umm, okay malam ni agak boring. nothing to do. on fb, fs, blogging. but still the same. bosan tetap tak hilang. tadi, since pukul 9 until 9.45 i helped my mum buat cake. yaay, i LOVEEE cake! hee. okay, time tu hilang jap boring. start je online, kawan kawan ramai yg on and aku boleh cari pasal. but now, 11.30 pm semua dah off. and bosan comes again :/ so update lahh blog. thanks for reading. sorry story ni agak bosan. goodnight :)

No comments:

Post a Comment

/>