mucho amor

mucho amor

Sunday, November 21, 2010

Ohh my quacker lene!






yumm yumm QUACKER OATS! :D haha. okay. tengok gambar, post ni kelihatan agak normal la kan. but, when it comes to the title, 'Oh my quacker leen!' hahaha. ni yang nak cerita ni. tadi time dinner, mama tak masak apa apa sebab semua orang macam taknak makan. so, makan je la apa yang ada plus agak kenyang la time tu sebab kteorg lunch lewat tadi. then ayah suruh aku untuk buatkan oats for my adik. okay daddy, saya buat :)
a few minutes later, along came and bawak one bowl of quacker oats too! *kenapa semua makan oat ni? then i asked him, "along makan oat dengan apa?" along says "dengan susu la". ohh, okay aku tanya sebab tadi Daniel makan oat dengan choclate :D
*rasa lapar la pulak tengok dorang *pergi dapur and buat oat.
then aku amik mangkuk, letak oat letak susu. *like my along did. dah siap bancuh semua. pergi ruang tamu and makan with them. *ohhh, sedapnyaa! hahaha.
me: along guna susu yg mana?
along: susu dalam tupperware tu la.
me: ohh, alya buat with anlene *dengan bangga
along: wehhh!
me: *asal dia ni? *tengok muka dia dengan curious gila.
kenapa?
along: kau tau tak anlene tu untuk 19 and above?
me: seriously? *stop makan
along: yelaa, kat package dia ada tulis
me: laaaaaaaa! nanti jadi tua la aku?
along: entah, taktau la ada side effect ke tak. *nada nak takutkan aku
me: dohh, mcm mana ni? terbantut niat aku nak makan. *stop makan and stare at him
kau biar betol? masalah aku dah buat do.
along: entah, taktau. *dengan selamba nak kenakan and takutkan aku.
me: bantai je la, takkan nak buang.
*at last, aku offer dia nak tak aku punya. then, kteorang kongsi la benda tu. hahaha. sumpah ngeng gila time tu. aku boleh je pulak percaya cakap abang aku tu yg taktau betol ke tak apa yg dia cakap. haha. then, terjadi la QUACKERLENE! ;DD

3 comments:

  1. HAHAHA! sejak bila kau jdi cm aku nie alyaa? (: *blur

    ReplyDelete
  2. anis: haha, sgt sgt sengal tau tak :)


    wana: hahahaahaha. ni sume dtg dari kau. terikut ke blur an kauu :P

    ReplyDelete

/>