mucho amor

mucho amor

Monday, November 22, 2010

Monday


actually, taktau nak post apa this time. tapi rasa nak post jugak something. and finally something itu adalah story yg agak bosan kot? hmm okay. apa yg aku buat harini?
pagi- dalam pukul 10 macam tu, keluar rumah with Arina nak pergi untuk ambil result final exam kat sekolah. then, singgah rumah Fara and jalan with her sekali. sampai sekolah, ohh ramainya manusia! budak budak asrama ramai yg datang sekolah tadi. **oh, hi korang :)
after ambil result, terus balik. okay, aku tak balik terus. Fara ajak lepak rumah dia sebab Ika nak datang sekali. okay okay, lepak timee!
tengah hari- tak buat apa apa. lepak je dalam bilik Fara while tunggu Ika datang. and tunggu mak dia siap masak. **Laksa Johor mak Fara memang terbaik dari ladang! :)
duduk dalam bilik, gosip gosip **seperti biasa, dah nama lagi perempuan :) gelak gelak, dengar cerita lawak Arina & Fara. lebih kurang pukul 1 macam tu, turun bawah and makan! :D sambil tengok ANTM and beberapa cerita yg lain.
before pukul 2 Ika sampai **heyy Ika! awal kau datang? :)
sembang sembang dengan dorang sambil makan. and main game kat iPod Ika.
about 2.30pm aku pun balik. sebab apa? mak aku bising keluar rumah tak bagitau dia! **ehh, manede. semalam akak nak bagitau tapi mama dah tido : pastu tadi mama marah pulak :(
nak text, *check credit. RM0.00 ohh, sedap kau. credit kong terus!
petang- tengok tv, cari pasal dengan adik aku. physco abang aku yg nak exam tu then tidur! **banyak penat mehh. dari pagi keluar dekat nak petang baru balik.
malam- check phone. **ehh, apesal tak bole on nihh? haishh. back to normal. phone aku jam balik. cousin aku pergi bukak game sampai phone aku gagal berfungsi! -.-
mama balik kerja, bagitau kat mama. reaction dia buat aku menangis sampai nak hentak kepala kat dinding sampai pecah!
tak mampu nak cerita sebab sangat geram dengan respond mak aku tu :
then, solat and study kejap. **bosann! okay, nak on laa :)
online pun, takde benda yg best. seperti biasa, hidup aku tak pernah jauh dengan perkataan BOSAN

No comments:

Post a Comment

/>