mucho amor

mucho amor

Sunday, November 28, 2010

Malang

mata oh mata. kenapa kau sakit sekarang? -.- okay, salah aku jugak. sape suruh on sampai 4 pagi! haha. padan la muka aku. start online pukul 11, then 4 pagi baru off *gila apa. bangun pulak pukul 6.30 memang 2jam je la aku tidur kan. mana mata tak sakit. pandang screen menggila lama. tidur sekejap je. dah la lepas bangun tidur kena marah. haishh. malang do nasib. ayah before pergi office, marah aku. mama, dah sampai office, call aku. tanya aku dah bangun ke belum. and I said baru nak bangun. kena marah jugak! *okay, hari ni hari marah sedunia -.-
bangun tidur, mata rasa nak meletup. dengan eyebag nya. adohh. tapi nasib la. sape suruh : then, keluar je bilik. tengok rumah bersepah gila *taufan ke tadi? dah aku je yg ada kat rumah tu, memang aku la yg kena kemas kan? *okay, malang lagi. okay, dah mandi and dah kemas rumah semua, aku pun breakfast la. makan nasi lemak. yumm, *tapii, ya allah sambal niii. pedas lagi tak boleh ke? mulut aku dah nak meletup dah kat situ *okay okay, stop makan! tak pasal pasal apendiks nanti. haha. and yeah, for whole day aku sakit perut! yaay me! memang hari malang aku! :O


No comments:

Post a Comment

/>