mucho amor

mucho amor

Friday, November 26, 2010

lazy me -.-

huhhh, setelah sekian lama. sign in jugak aku ke blog ini. ehh, rasa macam dah lama do tak update blog. yelaa, aku pulak membusykan diri and rasa macam malas pulak nak online. buat la kerja kerja yg tak berfaedah tu :) and post post aku sebelum ni pun agak bosan kan. mana tak nya, update blog dalam keadaan yg takde mood : ehh taktau la kenapa tapi aku semakin hari semakin malas. *selama ni aku malas jugak, tapi kali ni punya malas tahap EXTREME woo. online malas. *yess! tengok tv malas. *umm. kalau study apetah lagi la kann? hahaha. tak payah cerita la tu malas tahap apa pulak :D sampai kadang kadang nak communicate dengan orang orang dalam rumah ni pun aku rasa malas. haishh. *mama ayah along adik, lepas ni kita guna bahasa isyarat la eh? alyaa dah malas nak cakap :) haha. nasib la kat blog ni aku menaip je. kalau tak, dah berapa la aku tak bercakap kat blog ni. hehh. *okay, tu dah malas melampau gila eh alya? ;D

blog blog, aku rindu la dekat kau :')

No comments:

Post a Comment

/>