mucho amor

mucho amor

Monday, April 16, 2012

Short-gediks-post-ever





Hello Hi and Assalamualaikum :)


Miss me? No one? Kbye :p 
Lol okay takde motif. Err sebenarnya this is just a short update. Well yeah, saya tahu saya dah lama tk update. Saya rajin, tolonglah faham. Siapa faham dia bagus :** hahaha k. I'm gonna tell you a story. Maybe soon! Lately sangat banyak benda yg jadi. Yg best, yg tk best *itu perkara biasa* *lap air mata* 
Saya rindu blog saya. Saya selalu stalk blog kawan kawan saya. Oh, diorang update.... Bestnya.... While me? *sitting in front of the screen and reading like an innocent girl* Hahaha :) okay okay, saya bosan sebenarnya. Saya sekarang more to twitter. Bila dah bukak twitter, site lain mmg tk bergerak la. Including this! Wuwuwuwu gua sedih gila wooo dah lama tk update blog ._. Maybe lepas ni nak start menjadi blogger yg tegar semula, maybehhh? Lol. Kalau tidak, tolong jangan marah saya. Tolong jangan sumpah saya. Saya baik. Mwehehehe. K k k......... Merepek lebih dah ni. Buh-bye! xxxxx


Seriously, post yg ni. Sangat entah pape, siapa nak abaikan. Sila la sila. Hohoho :*

No comments:

Post a Comment

/>