mucho amor

mucho amor

Friday, January 6, 2012

You, you



I swear to god, that you're sooo cute and sooo sweet. Kbaii  btw, thanks call tadi. Next time baca post ni, sila bangga okay? :p
Hayyy poeple :) whats up huh? Hari ni ada okay ka? lol macam kel*** pulak. Hari ni serious aku bosan gila, tapi best sebab pagi tadi dia call aku. Omagahh, tk percaya gilaaak. Aku punya lah ingat dia tk bawak phone pergi PLKN tu, sekali tadi dia call aku. Dah la aku tengah mengemas time tu. Mmg rasa macam nak sepahkan balik je sebab tk percaya plus happy sangat! *over* First aku dengar ringtone aku dah terkejut dah sebab suppose ringtone aku lagu 1D tapi tadi ringtone utk dia pulak yg bunyi. Tk ke aku rasa mcm nak campak phone tu jauh-jauh? *over lagi* haha. Sumpah sampai sekarang happy tk habis lagi and currently tengah cuba mcm mana nak buang balik happy yg teramat sangat tu, lol. Bosan en en baca post orang excited sangat ni? Haha. 


*Dear cousin, kata nak kidnap Alyaa. Mana nihh? Sampai sekarang tk sampai-sampai lagi ni -.-

No comments:

Post a Comment

/>