mucho amor

mucho amor

Sunday, January 1, 2012

Untitled

Eheeeeemmm, eheeeeeem, haaaaaaaii :D Haha takde kerja. Fuhh fuhh *tiup habuk* haha. Okay sekarang aku sedar betapa lama dan berkurun dan berabad dah aku tk blogging. Tambah tolak bahagi darab hagak-hagak dah dekat 2 bulan kot aku tk bukak blogger.com ni. Alololol kesian sungguh blog aku ni, and tk lupa juga para followers and semua peminat I yg sanggup tunggu I *menangis lap air mata* lol. Okay tipu je, aku takdak peminat pun dekat sini. kan kan kan? *okay menangis lap air mata lagi* sekarang aku dah rasa bosan gila. Everytime online je, tkde benda dah aku nak bukak. pesbuk pesbuk pesbuk, I bosan taww. Harapkan twitter je lah yg boleh buat I hidup :D *wink! haihh semenjak dah lama tk blogging, kemain menjadi-jadi pulak aku ni. Ayat kemain mintak penampar kasih sayang. lol. For all yg rindu I yg comel lagi gojesh ni, sila sabar okay?! selepas ni insyaAllah aku akan update semula blog kesayangan ni. mweheee *senyum tunjuk gigi* 


PSSST, WANAAAAA aku dah update dahhh :) *bangga* 

No comments:

Post a Comment

/>